Javno podjetje Okolje Piran 1. junija uvaja nov sistem naročanja brezplačnega prevoza z električnim vozilom Dostavko.
»Stranke pri naročanju storitve ne bodo opazile razlike, saj ostajata klicni številki 031/288-574 in 031/391-992 ter potek rezervacij nespremenjeni,« pravijo v piranskem komunalnem podjetju, ki je sprejemanje klicev strank s ciljem zagotavljanja najboljše uporabniške izkušnje zaupalo dispečerski službi City Taxi.
Slednja bo s pomočjo sodobnih tehnologij poskrbela za enostavno komunikacijo, koordinacijo in organizacijo prevozov na terenu, predvsem pa bo razbremenila voznike, ki so do sedaj poleg natovarjanja, raztovarjanja in izvajanja prevozov na poti sprejemali tudi številne klice naročnikov.
Z novo rešitvijo bodo lahko vozniki varneje in učinkoviteje opravljali svoje delo, medtem ko bo centralizirana komunikacija optimizirala njihove poti tako, da bo naročilo dodelila vozilu, ki je lokacijsko najbližje ter posledično skrajšala čakalne dobe. Hkrati kličočih ne bodo več spravljale v slabo voljo zasedene telefonske linije, saj bodo operaterji v klicnem centru odzivni 24 ur dnevno vse dni v tednu.
Okolju prijazno električno vozilo Dostavko, ki uporabnikom lajša dostop in dostavo v staro mestno jedro Pirana, v poletnih mesecih izvaja prevoze potnikov in dostavo blaga vsak dan med 9. in 17. uro, naročiti pa ga je možno največ eno uro pred želenim prevozom.