Služba za odnose z javnostmi (PR) skrbi za transparentno in učinkovito komunikacijo med podjetjem, uporabniki storitev, lokalno skupnostjo ter mediji. Njena ključna naloga je oblikovanje in posredovanje informacij, ki krepijo zaupanje javnosti, spodbujajo razumevanje komunalnih storitev ter podpirajo pozitivno podobo podjetja.
Ključne naloge in odgovornosti
Izboljšanje ozaveščenosti:
- Pravilna informiranost občanov o ločevanju odpadkov, reciklaži in trajnostnih praksah neposredno vpliva na uspešnost izvajanja GJS.
- Boljše razumevanje procesov zmanjšuje nepravilnosti (npr. nepravilno ločevanje odpadkov), kar posledično vodi k nižjim stroškom za podjetje in s tem nižjim cenam storitev za občane.
Izgradnja zaupanja:
- Transparentno komuniciranje o projektih, izzivih in uspehih podjetja povečuje zaupanje med občani in podjetjem ter krepi občutek skupnosti.
Spodbujanje sodelovanja:
- Aktivno vključevanje občanov prek komunikacijskih kanalov omogoča boljše sodelovanje pri projektih, kot so čistilne akcije, urejanje zelenih površin in zniževanje količine mešanih odpadkov.
Učinkovitost poslovanja:
- Bolj ozaveščeni prebivalci zmanjšujejo napačne prakse, kar zmanjšuje operativne stroške (npr. manj napačno ločenih odpadkov pomeni nižje stroške njihove obdelave).
Kontakti
Jana Pines
strokovna sodelavka za odnose z javnostmi
jana.pines@okoljepiran.si
05 617 50 62